Træning efterår & vinter 2021-22

Så er det tid til tre nye hold i Sundhedsmissionen.Et CTC (Cut the crap), et LM (Læt måsen sammen) Ssamt GDS (Gør Det Selv)

CTC er for dig, der vil “starte forfra” og have træning og kostvejledning. (det mest omfattende)LMS er for dig, der vil træne med andre, og blive stærkere og mere mobil og smidigGDS er for dig, der bare vil træne hjemme alene, men have lagt et programLMA er for dig, der vil have personlig træning alene, og blive stærkere og mere mobil og smidig

Holdtræning er muligt man/tirs/ons/tors/fre mellem 8 og 19. (Holdet vælger selv hvilke faste tidspunkter)Book din tid til målinger og vejledninger på info@paleopower eller 24801787

CTC:

Cut the crap-holdet går ud på at skære det overflødige væk og tilsætte nogle gode elementer i stedet.Der er to ugentlige træninger (á 55 min) i Sundhedsmissionens lokaler, samt en kostsamtale til start, midtvejs og til slut, hvor vi arbejder med at skære det unødvendige væk.

Træningen bliver tilrettelagt ud fra hver enkelt deltager og er en kombination af yoga, TRX, kropsvægttræning og kettlebelltræning, samt 3 minutters træning hjemme, morgen og aften (hver dag).Alle kan være med, uanset nuværende form! Det er det mest omfattende hold, men samtidigt det nemmeste at følge, fordi du får vejledning hver gang).

Den første gang tester vi din form og måler fedtprocent og centimeter, så vi efter forløbet kan se, hvad der er sket af ændringer.Du kommer ikke til at spilde din tid på diverse cardiomaskiner, men vi skal nok sørge for du får pulsen op alligevel og tager vi udgangspunkt i DIG, og skræddersyer forløbet og træningen til DIG.

Med en kærlig hånd presser vi dig med derud, hvor du ikke selv ville komme. Der er kun 4 pladser på hvert hold, netop for at der kan være fokus på den enkelte.

Hvad man opnår, afhænger selvfølgelig af den enkeltes forudsætninger, behov og mål.

Praktiske informationer:

  • Det kræver ikke særlige forudsætninger at være med
  • Hver træningssession varer ca. 55 min.
  • Vejning og måling den første gang, midtvejs og til slut
  • Mød omklædt ved træningssessionens start, samt med håndklæde og vanddunk
  • Du udfører 5 enkle øvelser hver morgen og aften, hjemme, i ca. 3 minutter udover de to ugentlige træninger

Prisen for de 7 uger er kun 2250kr for de 24 sessioner samt bøgerne PaleoPower og URteKOST. (Normalpris 3605kr) (har du bøgerne, er prisen 1995kr) Normalprisen pr træningstime er 125kr.

LMS:

På Læt Måsen Sammen-holdet kan du træne i Sundhedsmissionens lokaler to gange om ugen. Vi både letter måsen og gør den lettere. Træningen bliver tilrettelagt ud fra hver enkelt deltager og er en kombination af yoga, TRX, kropsvægttræning og kettlebelltræning. Alle kan være med, uanset nuværende form! Den første gang tester vi din form og måler fedtprocent og centimeter. Herefter modtager du dit træningsprogram på mail. Programmet justeres løbende og når forløbet på de 8 uger er forbi, modtager du et program, som du kan fortsætte med, enten hjemme eller i Sundhedsmissionen.Forløbet indeholder to ugentlige træninger samt 3 minutters træning hjemme morgen og aften (hver dag).

Med en kærlig hånd presser vi dig med derud, hvor du ikke selv ville komme. Vi kommer til at være ærlige og direkte overfor dig, på en måde hvor du bliver holdt ansvarlig for din træning! Du kan samtidig regne med, at du er i trygge hænder. Vælger du holdet, der foregår i Sundhedsmissionens lokaler, skal du vide, at der kun 4 er pladser på holdet, netop for at der kan være fokus på den enkelte.

Hvad man opnår, afhænger selvfølgelig af den enkeltes forudsætninger, behov og mål.

Praktiske informationer:

  • Det kræver ikke særlige forudsætninger at være med
  • Hver træningssession varer ca. 55 min.
  • Vejning og måling den første gang, midtvejs og til slut
  • Mød omklædt ved træningssessionens start, og medbring hånddklæde samt vanddunk
  • Du udfører 5 enkle øvelser hver morgen og aften, hjemme, i ca 3 minutter udover de to ugentlige træninger

Prisen for de 8 uger er kun 1800kr for de 16 sessioner samt bøgerne PaleoPower og URteKOST. (Normalpris 2480kr) (har du bøgerne, er prisen 1995kr) (Norm.pris 125kr pr træning)

LMA:

Som LMS, bare kun dig på holdet, personlig træning.

Praktiske informationer:

  • Det kræver ikke særlige forudsætninger at være med
  • Hver træningssession varer ca. 55 min.
  • Vejning og måling den første gang, midtvejs og til slut
  • Mød omklædt ved træningssessionens start, og medbring hånddklæde samt vanddunk
  • Du udfører 3 ugentlige træninger hjemme, og kommer i Sundhedsmissionen til 1 ugentlig træning.

Prisen for de 8 uger er kun 1800kr for de 7 enetimer, 21 hjemmetræninger samt bøgerne PaleoPower og URteKOST. (Normalpris 2480kr) (Norm.pris 125kr pr træning)

GDS:

På Gør Det Selv- træner du hjemme i fred og ro. Ingen “ond” træner, der svinger pisken (derfor to forskellige priser)Træningen bliver tilrettelagt ud fra hver enkelt deltager og er en kombination af yoga, kropsvægttræning og kettlebelltræning. (Hvis du ikke har en kettlebell, så kan du købe en eller få et træningsprogram udelukkende med kropsvægtøvelser) Alle kan være med, uanset nuværende form!Inden du går i gang, tester vi din form og måler fedtprocent og centimeter. Herefter modtager du dit træningsprogram. Programmet justeres løbende. Du forventes at lave 2 ugentlige træninger samt 3 minutters træning hjemme morgen og aften (hver dag).

Med en kærlig hånd presser vi dig, men resultatet afhænger af, hvad du får gjort på egen hånd. Du bliver holdt ansvarlig for din træning! Hvad man opnår, afhænger selvfølgelig af den enkeltes forudsætninger, behov og mål.

Praktiske informationer:

  • Det kræver ikke særlige forudsætninger at være med
  • Vejning og måling den første gang, midtvejs og til slut
  • Du fører en træningslog hjemme
  • Du udfører 5 enkle øvelser hver morgen og aften, hjemme, i ca 3 minutter udover de to ugentlige træninger
  • Vi kommunikerer via lukket Facebookgruppe hvor træningsprogrammerne lægges ud. (ellers sendes de på SMS/mail.
  • Prisen for de 7 uger er kun 695kr for online træningsprogrammer, målinger, samt bøgerne PaleoPower og URteKOST, hvori du kan finde yderligere træningsforslag og få gode råd til din kost.

Fælles for alle hold er at de begynder så snart du er klar (senest 1.4.22)

Holdet vælger selv tidspunkt for træingen (mellem 8 og 19 man-fre)

Book din tid til målinger og vejledninger påinfo@paleopower eller 24801787

Skriv et svar